#MV釋出了!!!

天啊好感動♥

#黑白 #ARMY #我愛艾姐

友誼是值得珍惜的

每個人都有這麼一個朋友

永遠伴你身旁 無論如何都支持著你的那麼一個人

帶給你無盡的安全感

如同壯士那般的堅定不移

友誼 就是那麼的珍貴 值得珍惜

#

這是我目前專輯裡最愛的一首

為了好友Hannah寫的歌

同樣走洗腦風呢

MV也許日常不砸重本

但有時換成這種日常MV也不錯♥

#


I know that I've been messed up 我知道我搞砸一切
You never let me give up 你從不讓我放棄
All the nights and the fights 每一晚 每場爭端
And the blood and the breakups 那些血恨情仇
You always had to call off 你永遠必須喊停
I am pain, I'm a child, I'm afraid 我很痛苦 我是稚童 我心生畏懼
And yet you understand 你尚未了解明白
Yeah like no one can 耶 沒有人可以
Know that we don't look like much 早知道我們根本不一樣
But no one fucks it up like us 但沒人能像我們一樣搞砸

16 and you never even judged me 二八年華 你從不曾評論我
Matter of fact I always thought you were too cool for me 錯誤事實 我總認為你對我來說太高冷
Sitting there in the caravan 坐在那兒的旅行隊
All the nights we've been drunk on the floor 每晚都醉倒而臥地
And yet you understand 你尚未了解明白
Yeah like no one can 耶 沒有人可以
We both know what they say about us 我們都知道他們評論我們什麼
But they don't stand a chance because 但他們沒任何機會因為

When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 如同在一壯士身邊
I'm standing with an army 我在一壯士身邊
When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 我如同在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊

Dark times, you could always find the bright side 黑暗時分 你總能覓得一絲光明
I'm amazed by the things that you would sacrifice 我被你犧牲的事物所驚豔
Just to be there for me 就在那兒等候我
How you cringe when you sing out of tune 音走了調你就畏懼退縮
And yet it's everything 所有事都沒發生
So don't change a thing 所以什麼都不要改變
We both know what they say about us 我們都知道他們評論我們什麼
But they don't stand a chance because 但他們沒任何機會因為

When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 如同在一壯士身邊
I'm standing with an army 我在一壯士身邊
When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 我如同在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊

Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 屹立在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 置身在一壯士身邊
(I'll be yours) (我歸屬於你)
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 隻身在一壯士身邊
I'm standing with an army 我如同在一壯士身邊

Yet you understand 你尚未了解明白
Yeah like no one can 耶 沒有人可以
We both know what they say about us 我們都知道他們評論我們什麼

When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 如同在一壯士身邊
I'm standing with an army 我在一壯士身邊
When I'm with you 當我和你在一起
When I'm with you 兩人同心
I'm standing with an army 我如同在一壯士身邊
They don't have a chance either 他們都沒任何機會

Standing with an army 如同在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 屹立在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 置身在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing near you 永遠伴你身邊
Standing with an army 如同在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 屹立在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
Standing with an army 矗立在一壯士身邊
Standing with an army 在一壯士身邊
When I'm with you 當我和你在一起
Standing with an army 如同在一壯士身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()