近日(6/26/2015)同志婚姻受到美國憲法保障

全球以彩虹支持力量來為所有同志發聲

這首歌算是最近期為同志發聲的歌曲

沒錯就是和伊姬合唱《Trouble》的鐵肺女王

珍妮佛·哈德森 或者你要叫他鐵肺珍我也不介意

這支MV是少數結局美好的同志故事

因為很多同志故事都是以悲劇(通常是一方死亡)為收場

這支MV透露出一種很溫暖溫馨的氛圍

就是這對很恩愛的同志情侶要結婚

然後所有人都被他們的真愛感動表態支持

還有鐵肺珍的頭在MV裡一直晃來晃去

(完了被我講的好沒sense XDD)

----------

Hoo
Ooh, yeah
Hey, yeah

Ain't it strange how we call about your name 奇妙時刻 我們喊出你名
I'm at silence again, can't remember when 我再次沉默 記不起了
I lost my will with it, guess too bad is it? 我失去希望 是不是太糟糕了
But I'm letting go, I'm givin' you 但我放下了 我全給了你

Cause I still love you 因為我愛著你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

I still love you 我仍然愛你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

I need to breathe, I need you to succeed 我需要呼吸 我需要你成就我
I'm at silence again cause this love within 我陷入沉默因為我墜入情海
I can hurt the same, I'm immune to pain 我能傷害你 我免疫痛苦
If you break these chains, help me live again 若你解開束縛 使我重獲自由

If I known you can shoot 如果我知道你會傷害我
I wouldn't settled with you 我便不會選擇你
But you gave I presume 但你給了我設想
You made it so true 如同真實呈現
I would risk my high if you risk yours again 我不會冒這風險 除非你願意闖
Boy I'm not letting go, I'm giving in 男孩我不會放下的 我決定投屬於你

Cause I still love you 因為我愛著你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

I still love you 我仍然愛你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

No one ever supposed to say goodbye 沒人應該說再見
We shoulda gave ourselves another try 我們應該再試一試
Shoulda only be one thing, us against the win 應該只有一件事 阻擋我們走向成功
Now I only have myself to win 我要憑著自己去贏
And I cry beside this thing calling 我為此落下淚
Wish our feelings never changed 希望我們感情不會變
But I'm letting go, I'm giving in 但我放下了 我全給了你

I still love you 我仍然愛你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

I still love you 我仍然愛你
Please come back to me 請回到我身邊
I still love you 我仍然愛你
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you 我仍然愛你

I still love you 我仍然愛你
Please come back to me 請回到我身邊
He's everything I need 他是我生命的全部
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you baby 寶貝 我仍然愛你

Please come back to me 請回到我身邊
He's everything I need 他是我生命的全部
I still love you 我仍然愛你
You make my life complete 你完整了我的生命
I still love you, you 我仍然愛你 永遠都是你

有錯請告知 彩虹萬歲!

arrow
arrow
    全站熱搜

    階梯 aka JT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()